Daily Archives: novembar 29th, 2019

Посета ученика Модерној галерији Ваљево

4

Ликовна уметност и ликовно изражавање ученика говори  некада и више од речи и слова. Уметност оплемењује и нуди различите облике изражавања ученика. Током одрастања ученика кроз уметност се подстиче креативност, усвајање знања, комуникативност, имагинација и сензитивитет. Развија се способност за опажање облика, боја, величина у природи. Такође, визуелна уметност утиче на памћење и повезивање опажених информација код ученика.

Модерна галерија Ваљево, установа је културе од националног значаја од 2013. године, а постоји и успешно ради од 1985. године. Основана је на иницијативу једног од наших најславнијих сликара, академика Љубе Поповића. Једна од најпрестижнијих галерија у Србији, у свету културе и уметности посебна је  што веома успешно реализује изложбе најпознатијим сликарима

У организацији и пратњи психолога школе Данијеле Обрадовић и учитељице Зорице Митрић, ученици одељења IV1 су 26. новембра 2019. године посетили Модерну галерију Ваљево.

Том приликом ученици су посетили изложбуСлике седамдесетихпознатог српско-француског уметника Милоша Шобајића.

5

Посета ученика матичној библиотеци „Љубомир Ненадовић“

1

Развој потребе за читањем свих врста текстова један је од кључних задатака васпитно – образовне делатности школе. Развијена потреба за читањем пружа упознавање са чињеницама, појавама и догађајима, проширује знања стечена кроз различите наставне предмете, пружа естетски доживљај прочитаног дела и усвајање културних, етичких и хуманистичкох вредности.

У организацији и пратњи психолога школе Данијеле Обрадовић и учитељице Зорице Митрић, ученици одељења IV-1 су 26. новембра 2019. године посетили Матичну библиотеку „Љубомир Ненадовић“ Ваљево.

Ученици су били учесници читалачке радионице под називом „Од читања се расте“. Циљ радионице био је подстицање потребе за читањем код ученика, увиђање добити од читања, квалитетно провођење слободног времена, као и задовољавање потребе за радозналошћу.

Закључак јесте да читање оплемењује живот, стимулише креативност и машту код ученика убрзавајући њихов емотивни развој и мотивишући им природну заинтересованост за стицањем нових сазнања.